Året 2013

Måste säga att 2013 har gett mig flest minnen att skratta till men också gett mig mer tårar än vad något annat år någonsin har gett mig. Jag har fått massor av nya underbara vänner det här året. Har spenderat massor av tid med alla min vänner. Har haft en underbar sommar med massor av sol och bad. Var även i turkiet med familjen. Tappat mitt fotointresse också det här året, vilket är otroligt synd. Tog knappt några bilder när det var vår och höst. Hade en underbar julafton med massor av julklappar och mat. Fått nya bästavänner det här året också. Fått bättre betyg. Varit och spenderat alla mina pengar i Stockholm. Har börjat konfimera mig också det här året, både kul och tråkigt. Kan inte säga att det här året har varit bäst, men kan inte heller säga att det har varit sämst. Spenderar min nyårsafton med min allra bästavän Adelia, vid 12 slaget ska jag krama min bästavän. Får världens bästa nyårsafton. Hejdå 2013 och hej 2014. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback