Höstlovet

Har haft ett jättebra höstlov. En helg sov jag hos Wilma med Maja, vi såg på massor av filmer och var uppe hela natten. Klockan 4 somnade jag, haha. Jag hade superkul med dom iallafall. Sen på måndagen åkte jag och Elsa ner till min mormor och morfar. Hos min mormor och morfar har vi fiskat och bara mysigt, så shoppade vi också lite. Sen på torsdagen åkte morfar och Elsa och jag till Astrid lindgrens värld, det var en höstmarknad där. Vi köpte brändda mandlar och massor av godis där. Åkte hem ifrån min mormor och morfar på lördagen. I lördagskväll träffade jag Linnea, vi var hemma hos henne. Sen idag började skolan igen. Har faktiskt inte alls svårt att gå upp på måndagar, vaknar oftast några minuter innan min väckarklocka ringer. Imorgon kommer jag ha svårt att komma upp ur sängen, tisdagar är jag alltid jättetrött. Imorgon fyller världens bästa mamma år, så det ska vi fira.Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback