Fredag :-)

Fredag idag, super skönt. Snart är det höstlov också, det ska bli superskönt. Min vecka har varit rätt så rolig, lektionerna har inte varit så jobbiga och så. I tisdags var det första tisdagen med konfirmations-gruppen som jag ska gå i varje tisdag, det var rätt så kul. Sen på onsdagen följde Maja och Wilma med mig hem, vi hade jätte kul. Dom tjejerna tycker jag om. ♥ Igår var jag på hockey med Nippe och min moster, kom hem rätt så sent, men kul var det. Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen, vi ska se på Idol och så, mysigt. Imorgon kommer vi få gäster hemma hos oss, dom ska äta middag hos oss och så, så det blir nog kul. Ha en underbar fredag. :-) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback