Höstlov snart. :)

Har inte hunnit blogga på några dagar. Slutade halv två idag i skolan, hade idrott sista lektion. När jag kom hem duschade jag och så bakade jag en kladdkaka, mums. Och i söndags åkte jag och mamma och våran granne in till nacka forum, det finns så mycket affärer där. Vi åkte klockan 10:00 ungefär och så kom vi hem 18:00, haha. Fick med mig ett par svarta jeans, tre tröjor, underkläder,smink,och en ljusslinga till mitt rum. Jag tänkte först fota kläderna som jag köpte men kameran hade inget batteri. Tog några bilder på ljusslingan iallafall, tyckte den var jättefin. Den här veckan går ganska långsamt men det kan bero på att vi har höstlov snart. Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på? kanske följer med någon kompis hem efter skolan.Vi får se helt enkelt. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback