Wilma och Maja

Godmorgon sunshines. Igår var jag på Järna vildmark med konfa grupperna, vi paddlade kanot och spelade fotbollsgolf. Det var superkul att paddla kanot, fast Philip och gabbe ramlade i det iskalla vattnet.Fotbollsgolfen var också rolig, men det var ganska svårt. Vi spenderade 6 timmar på Järna vildmark, så vi gjorde massor av annat också men det orkar jag inte skriva. Har som sagt sovit över hos Wilma med Maja. Jag träffade dom halv 6 ungefär, dom hjälpte mig att packa sakerna som jag skulle ha med mig. Vi köpte även godis. Vi såg på 4 filmer igår också. Linnea och Andreas ville att vi skulle följa med dom och köpa godis igår på kvällen så det gjorde vi också. Jag somnade vid 4 ungefär, och vaknade nyss. Har inte fått så himla mycket sömn men kul har vi haft. Nu ska vi snart äta lite frukost tror jag, kram. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback